Domaniów, dnia 31 stycznia 2017 r.
RIR.6733.2.2017
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23, z późn. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778), w związku z wnioskiem Pana Tomasza Butwickiego działającego w imieniu Gminy Domaniów, złożonym w dniu 12 stycznia 2017 roku,
zawiadamiam
o wszczęciu, w dniu 12 stycznia 2017 roku, postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji nr 16/2015 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 18 września 2015 r. – sygn. akt PP.6733.7.2015 – dla przedsięwzięcia obejmującego budowę budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz budowę placu zabaw i miejsc postojowych, na działce nr 37 położonej w obrębie ewidencyjnym Grodziszowice w gminie Domaniów.
Wniosek dotyczy zmiany zapisów ust. 3 pkt 4 lit. h .
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym: „o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.”
W myśl art. 28 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Jednocześnie celem realizacji obowiązku, o którym mowa w art. 106 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zwanej dalej k.p.a., zawiadamiam, że – na podstawie art. 106 § 1 tejże ustawy, w związku z art. 53 ust. 4 pkt 2 i 9 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – w dniu 31 stycznia 2017 roku wystąpiono o uzgodnienie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego zmieniającej decyzję nr 16/2015 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 18 września 2015 r. do następujących organów:
1) Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą: ul. Władysława Łokietka 11 we Wrocławiu – jako właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków,
2) Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie z siedzibą: pl. Zamkowy 18 w Oławie – jako właściwego zarządcy drogi przyległej.
Zgodnie z art. 53 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uzgodnień dokonuje się w trybie art. 106 k.p.a., z tym że zażalenie przysługuje wyłącznie inwestorowi. W przypadku nie zajęcia stanowiska przez organ uzgadniający w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie – uzgodnienie uważa się za dokonane.
Na podstawie art. 10 k.p.a. informuję o uprawnieniach przysługujących wszystkim stronom postępowania do czynnego udziału w każdym stadium tego postępowania przez możliwość przeglądania akt sprawy, w tym zapoznania się z wyżej wymienionym projektem decyzji, oraz wypowiadania się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Na podstawie z art. 9 k.p.a. informuję, że po otrzymaniu stosownych uzgodnień zostanie wydana stosowna decyzja w niniejszej sprawie.
Z aktami sprawy strony postępowania mogą zapoznać się w Urzędzie Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów, w godzinach urzędowania tj. pn.,wt.,czw. 7.00 – 15.15, śr. 8.00 – 16.15, pt. 7.00 – 14.00, [pokój nr 3 (parter)].
Z up. WÓJTA
mgr inż. Krzysztof Witkowski
inspektor ds. planowania przestrzennego
__________________________________
Sprawę prowadzi:
mgr inż. Krzysztof Witkowski,
inspektor ds. planowania przestrzennego
tel. 71 / 382-81-23
e-mail: k.witkowski@gminadomaniow.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Domaniów