Komunikaty - archiwum

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i zamiarze wydania decyzji

Domaniów, dnia 27 stycznia 2017 r.

RIR.6733.3.2017

 

O B W I E S Z C Z E N I E

Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23, z późn. zm.) oraz  art. 53 ust. 1 ustawy z dnia  27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778), w związku z wnioskiem Pana Tomasza Butwickiego działającego w imieniu Gminy Domaniów, złożonym w dniu 12 stycznia 2017 roku,

zawiadamiam

o wszczęciu, w dniu 12 stycznia 2017 roku, postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego obejmującej w sprawie zmiany decyzji nr 14/2016 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 8 listopada 2016 r. – sygn. akt PP.6733.15.2016 – dla przedsięwzięcia obejmującego budowę budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, oraz doposażenie istniejącego placu zabaw o urządzenia fitness,  planowanej do realizacji na działce nr 28/6 położonej w obrębie ewidencyjnym 0021_Teodorów w gminie Domaniów.

Wniosek dotyczy zmiany zapisów ust. 3 pkt. 1 lit. e – określających wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej, jej gzymsu lub attyki planowanego budynku (z „2,5 – 5 m” na „2,5 – 6,0 m”), oraz zapisów ust. 3 pkt. 1 lit. f tir. jeden – określających wysokość głównej kalenicy ( z „do 7 m” na „do 9,0 m”).


Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym: „o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.”

W myśl art. 28  ustawy Kodeks  postępowania administracyjnego, stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.

 

Jednocześnie celem realizacji obowiązku, o którym mowa w art. 106 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zwanej dalej k.p.a.,  zawiadamiam,  że – na podstawie art. 106  § 1 tejże ustawy, w związku z art. 53 ust. 4 pkt 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz § 36 ust. 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1422) – w dniu 27 stycznia 2017 roku wystąpiono o uzgodnienie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (zmieniającej decyzję nr 14/2016 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 8 listopada 2016 r.) do następujących organów:

1) Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą: ul. Władysława Łokietka 11 we Wrocławiu – jako właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków,

2) Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie z siedzibą: pl. Zamkowy 18 w Oławie – jako właściwego zarządcy drogi przyległej.


Zgodnie z art. 53 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uzgodnień dokonuje się w trybie art. 106 k.p.a., z tym że zażalenie przysługuje wyłącznie inwestorowi. W przypadku nie zajęcia stanowiska przez organ uzgadniający w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie – uzgodnienie uważa się za dokonane.


Na podstawie art. 10 k.p.a. informuję o uprawnieniach przysługujących wszystkim stronom postępowania do czynnego udziału w każdym stadium tego postępowania przez możliwość przeglądania akt sprawy, w tym zapoznania się z wyżej wymienionym projektem decyzji, oraz wypowiadania się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.


Na podstawie z art. 9 k.p.a. informuję, że po otrzymaniu stosownych uzgodnień lub w przypadku nie zajęcia stanowiska przez organy uzgadniające w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie zostanie wydana stosowna decyzja w niniejszej sprawie.


Z aktami sprawy strony postępowania mogą zapoznać się w Urzędzie Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów, w godzinach urzędowania tj. pn.,wt.,czw. 7.00 – 15.15, śr.  8.00 – 16.15, pt. 7.00 – 14.00, [pokój nr 3 (parter)].

Z up. Wójta

mgr inż. Krzysztof Witkowski

inspektor ds. planowania przestrzennego


__________________________________

Sprawę prowadzi:

mgr inż. Krzysztof Witkowski,

inspektor ds. planowania przestrzennego

tel. 71 / 382-81-23

e-mail: k.witkowski@gminadomaniow.pl 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27.01.2017
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Witkowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 stycznia 2017 13:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Witkowski
Ilość wyświetleń: 663
27 stycznia 2017 13:56 (Krzysztof Witkowski) - Opublikowanie dokumentu.
27 stycznia 2017 13:56 (Krzysztof Witkowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::