Komunikaty - archiwum

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

                                                  Domaniów, dnia 6 czerwca 2018 r.

RIR.6733.1.2018

O B W I E S Z C Z E N I E

Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, ze zmianami) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073, ze zmianami), w związku z wnioskiem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej z siedzibą ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa – działającej przez pełnomocnika, złożonym w dniu 5 czerwca 2018 r.,

zawiadamiam

o wszczęciu w dniu 5 czerwca 2018 roku postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie przyłącza elektroenergetycznego napowietrzno-kablowego dla obiektu radiokomunikacyjnego „OR WROCŁAW” przewidzianej do realizacji na  częściach działek nr 159 i 160/2 położonych w  obrębie ewidencyjnym Kończyce w gminie Domaniów.

 

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym: „o wszczęciu postępowania
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.”

 

W myśl art. 28  ustawy Kodeks  postępowania administracyjnego, stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.

 

Jednocześnie celem realizacji obowiązku, o którym mowa w art. 106 § 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam,  że – na podstawie art. 106  § 1 tejże ustawy, w związku z art. 53 ust. 4 pkt 2, art. 53 ust. 4 pkt 9 i art. 53 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 marca 2010 r. o zmianie ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2010 r., Nr 75, poz. 474) – w dniu 6 czerwca 2018 r. wystąpiono o uzgodnienie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla wyżej wymienionego przedsięwzięcia do następujących organów:

1) Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą przy ul. Władysława Łokietka 11 we Wrocławiu – jako właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków,

2) Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie z siedzibą pl. Zamkowy 18 w Oławie – jako właściwego zarządcy drogi przyległej.

 

Zgodnie z art. 53 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uzgodnień dokonuje się w trybie art. 106 Kodeksu postępowania administracyjnego, z tym że zażalenie przysługuje wyłącznie inwestorowi. W przypadku nie zajęcia stanowiska przez organ uzgadniający w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie – uzgodnienie uważa się za dokonane.

 

Ponadto na podstawie z art. 9 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że po otrzymaniu stosownych uzgodnień lub niezajęciu stanowiska przez wyżej wymienione organy w ustawowym terminie, zostanie wydana stosowna decyzja w niniejszej sprawie.

 

Na podstawie art. 10 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego informuję o uprawnieniach przysługujących wszystkim stronom postępowania do czynnego udziału w każdym stadium tego postępowania przez możliwość przeglądania akt sprawy, w tym zapoznania się z w/w projektem decyzji, oraz wypowiadania się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

 

Z uprawnień można skorzystać w Urzędzie Gminy Domaniów pod adresem Domaniów 56, 55-216 Domaniów [w godzinach urzędowania tj. pn.,wt.,czw. 700 – 1515  , śr.  800 – 1615,pt. 700 – 1400  , pokój nr 3 (parter)].

 

Z up. WÓJTA

mgr Dorota Sala

SEKRETARZ GMINY

__________________________________

Sprawę prowadzi:

mgr inż. Krzysztof Witkowski

inspektor  ds. planowania  przestrzennego

tel. 71/ 71/ 301-73-63

k.witkowski@gminadomaniow.pl

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 06.06.2018 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Witkowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 czerwca 2018 15:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Witkowski
Ilość wyświetleń: 721
06 czerwca 2018 15:49 (Krzysztof Witkowski) - Opublikowanie dokumentu.
06 czerwca 2018 15:49 (Krzysztof Witkowski) - Dodanie załącznika [skmc360rir18060615260.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
06 czerwca 2018 15:48 (Krzysztof Witkowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::