Domaniów, dnia 22 stycznia 2018 r.
RIR.6721.2.2017
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego wsi Domaniów w gminie Domaniów
Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073, ze zmianami) oraz uchwały Rady Gminy Domaniów nr XXX/187/17 z dnia 31 maja 2017 r. (zmienionej uchwałą Rady Gminy Domaniów nr XXXI/194/17 z dnia 22 czerwca 2017 r.) zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Domaniów w gminie Domaniów, obejmującego obszary określone na załączniku graficznym do wyżej wymienionej uchwały, w dniach od 30 stycznia 2018 r. do 20 lutego 2018 r. w Urzędzie Gminy w Domaniowie pod adresem Domaniów 56 (55-216 Domaniów), w godzinach urzędowania tj. od 7:00 do 15:15 (pn., wt., czw.), od 8:00 do 16:15 (śr.) i od 7.00 do 14.00 (pt.), w pokoju nr 3 (parter), oraz w postaci elektronicznej na Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Domaniów pod adresem www.ug_domaniow.bipgmina.pl.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w wyżej wymienionych projektach planów miejscowych rozwiązaniami odbędzie się w dniu 7 lutego 2018 r., w Urzędzie Gminy w Domaniowie pod adresem Domaniów 56, 55 – 216 Domaniów (sala ceremonialna), o godz. 15:00.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi należy składać na piśmie do Wójta Gminy Domaniów z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 marca 2018 r. Pisma należy kierować na adres Urzędu Gminy w Domaniowie: Domaniów 56, 55-216 Domaniów.
Zgodnie z art. 18 ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570):
1) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, albo
2) opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
WÓJT GMINY DOMANIÓW
mgr inż. Wojciech Głogulski
__________________________________
Sprawę prowadzi:
mgr inż. Krzysztof Witkowski,
inspektor ds. planowania przestrzennego
tel. 71 / 301-73-63
k.witkowski@gminadomaniow.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Domaniów