Komunikaty - archiwum

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania i zamiarze wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Domaniów, dnia 25 kwietnia 2017 r.

RIR.6733.5.2017

 

O B W I E S Z C Z E N I E

 

Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23, z późn. zm.) oraz  art. 53 ust. 1 ustawy z dnia  27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778, z późn. zm.), w związku z wnioskiem TAURON DYSTRYBUCJA S.A. z siedzibą ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, działającej przez pełnomocnika Panią Aleksandrę Goncerz, złożonym w dniu 18 kwietnia 2017 roku,

zawiadamiam

o wszczęciu w dniu 18 kwietnia 2017 roku postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego pod nazwą „budowa linii napowietrznej SN 20kV wraz ze słupami linii napowietrzanej SN oraz wymiana istniejących słupów SN w miejscowości Swojków”, na części działki nr 204 położonej w  obrębie ewidencyjnym 0020_Swojków w gminie Domaniów.

 

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym: „o wszczęciu postępowania
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.”

W myśl art. 28  ustawy Kodeks  postępowania administracyjnego, stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.

 

Jednocześnie celem realizacji obowiązku, o którym mowa w art. 106 § 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam,  że – na podstawie art. 106  § 1 tejże ustawy, w związku z art. 53 ust. 4 pkt 2, art. 53 ust. 4 pkt 9, i art. 53 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 marca 2010 r. o zmianie ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2010 r., Nr 75, poz. 474) – w dniu 25 kwietnia 2017 roku wystąpiono o uzgodnienie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla wyżej wymienionego przedsięwzięcia do następujących organów:

1) Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą przy ul. Władysława Łokietka 11 we Wrocławiu – jako właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków – w odniesieniu do obszarów i obiektów objętych formami ochrony zabytków,

2) Marszałka Województwa Dolnośląskiego za pośrednictwem Dolnośląskiego Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu - Inspektorat w Oławie z siedzibą przy ul. 3 Maja 1 w  Oławie – jako organu właściwego w sprawach melioracji wodnych,

3) Starosty Oławskiego z siedzibą przy ul. 3 Maja 1 w Oławie – jako organu właściwego w sprawach ochrony gruntów rolnych.

 

Zgodnie z art. 53 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uzgodnień dokonuje się w trybie art. 106 Kodeksu postępowania administracyjnego, z tym że zażalenie przysługuje wyłącznie inwestorowi. W przypadku nie zajęcia stanowiska przez organ uzgadniający w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie – uzgodnienie uważa się za dokonane.

 

Jednocześnie na podstawie z art. 9 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że po otrzymaniu stosownych uzgodnień lub niezajęciu stanowiska przez wyżej wymienione organy w ustawowym terminie, zostanie wydana stosowna decyzja w niniejszej sprawie.

 

Na podstawie art. 10 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego informuję o uprawnieniach przysługujących wszystkim stronom postępowania do czynnego udziału w każdym stadium tego postępowania przez możliwość przeglądania akt sprawy, w tym zapoznania się z w/w projektem decyzji, oraz wypowiadania się co do zebranych dowodów
i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Strony z uprawnień mogą skorzystać w Urzędzie Gminy Domaniów pod adresem Domaniów 56, 55-216 Domaniów [w godzinach urzędowania tj. pn.,wt.,czw. 700 – 1515  , śr.  800 – 1615,pt. 700 – 1400  , pokój nr 3 (parter)].

 

Z up. WÓJTA

mgr Dorota Sala

SEKRETARZ GMINY

______________________________

Sprawę prowadzi:

mgr inż. Krzysztof Witkowski,

inspektor ds. planowania przestrzennego

tel. 71 / 382-81-23

e-mail: k.witkowski@gminadomaniow.pl 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.04.2017 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Witkowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 kwietnia 2017 13:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Witkowski
Ilość wyświetleń: 737
25 kwietnia 2017 13:53 (Krzysztof Witkowski) - Opublikowanie dokumentu.
25 kwietnia 2017 13:52 (Krzysztof Witkowski) - Dodanie załącznika [rir673352017_obwieszczenie.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
25 kwietnia 2017 13:52 (Krzysztof Witkowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::