Domaniów, dnia 10 marca 2017 r.
RIR.6733.1.2017
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 9 i art. 10 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23, z późn. zm.), mając na uwadze przepisy art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.), w związku z pismem Pana Tomasza Butwickiego działającego w imieniu Gminy Domaniów, złożonym w dniu 7 marca 2017 roku,
zawiadamiam
o zmianie wniosku w sprawie zmiany decyzji nr 11/2016 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 19 lipca 2016 r. – sygn. akt PP.6733.11.2016 – dla przedsięwzięcia obejmującego rozbudowę i przebudowę budynku świetlicy wiejskiej wraz z budową szczelnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości płynne, planowanej do realizacji na działce nr 133/7 położonej w obrębie ewidencyjnym 0007_Goszczyna w gminie Domaniów, w związku z czym zmianie uległ zakres wszczętego w dniu 12 stycznia 2017 roku postępowania administracyjnego w przedmiotowej sprawie.
Informuję, że obecnie wniosek dotyczy zmiany zapisów ust. 3 pkt 4 lit. e decyzji określających sposób odprowadzania ścieków (poprzez wprowadzenie zapisów dopuszczających lokalizację szczelnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości płynne w odległości: 1,5 m – od granicy działki nr 133/7 z działką sąsiednią nr 133/4 i 0,7 m – od granicy działki nr 133/7 z działką nr 133/9 (stanowiącą drogę powiatową nr 1598D), oraz jego pokrywy i wylotu wentylacji w odległości: 3,6 m – od okien (istniejących i projektowanych) do pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi zlokalizowanych w budynku (świetlicy wiejskiej) na działce nr 133/7, 8,6 m – od drzwi zewnętrznych (istniejących i projektowanych) do pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi zlokalizowanych w budynku (świetlicy wiejskiej) na działce nr 133/7 i 13,6 m - od istniejących okien, do pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi, zlokalizowanych w budynku mieszkalnym nr 35 na działce nr 133/4) oraz zapisów ust. 3 pkt 3 lit. a tir. pięć decyzji określających wymagania dotyczące uzgodnienia inwestycji z wojewódzkim konserwatorem zabytków.
Jednocześnie celem realizacji obowiązku, o którym mowa w art. 106 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zwanej dalej k.p.a., zawiadamiam, że – na podstawie art. 106 § 1 tejże ustawy, w związku z art. 53 ust. 4 pkt 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz § 36 ust. 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1422) – w dniu 10 marca 2017 roku wystąpiono o uzgodnienie zmienionego projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (zmieniającej decyzji nr 11/2016 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 19 lipca 2016 r.) do następujących organów:
1) Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą: ul. Władysława Łokietka 11 we Wrocławiu – jako właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków,
2) Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie z siedzibą: pl. Zamkowy 18 w Oławie – jako właściwego zarządcy drogi przyległej,
3) Dolnośląskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego we Wrocławiu z siedzibą: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 73 / 77 we Wrocławiu – jako właściwym państwowym wojewódzkim inspektorem sanitarnym.
Zgodnie z art. 53 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uzgodnień z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i Powiatowym Zarządem Drogowym w Oławie dokonuje się w trybie art. 106 k.p.a., z tym że zażalenie przysługuje wyłącznie inwestorowi, a w przypadku nie zajęcia stanowiska przez organ uzgadniający w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie – uzgodnienie uważa się za dokonane.
Z kolei uzgodnienie z Dolnośląskim Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym przeprowadza na podstawie art. 106 § 1 k.p.a., w związku § 36 ust. 4 rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, a termin na zajęcie stanowiska przez ten organ to dwa tygodnie od daty otrzymania wystąpienia o uzgodnienie, z tym że uzgodnienie musi zostać dokonane, natomiast w wprzypadku przekrocznia tego terminu stosuje się przepisy art. 36-38 k.p.a.
Na podstawie art. 10 k.p.a. informuję o uprawnieniach przysługujących wszystkim stronom postępowania do czynnego udziału w każdym stadium tego postępowania przez możliwość przeglądania akt sprawy, w tym zapoznania się z wyżej wymienionym projektem decyzji, oraz wypowiadania się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W myśl art. 28 ustawy k.p.a., stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Na podstawie z art. 9 k.p.a. informuję, że po otrzymaniu stosownych uzgodnień zostanie wydana stosowna decyzja w niniejszej sprawie.
Z aktami sprawy strony postępowania mogą zapoznać się w Urzędzie Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów, w godzinach urzędowania tj. pn.,wt.,czw. 7.00 – 15.15, śr. 8.00 – 16.15, pt. 7.00 – 14.00, [pokój nr 3 (parter)].
Z up. WÓJTA
mgr Dorota Sala
SEKTERETARZ GMINY
__________________________________
Sprawę prowadzi:
mgr inż. Krzysztof Witkowski,
inspektor ds. planowania przestrzennego
tel. 71 / 382-81-23
e-mail: k.witkowski@gminadomaniow.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Domaniów