Komunikaty - archiwum

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego i zamiarze wydania decyzji

Domaniów, dnia 22 grudnia  2016 r.

RIR.6733.23.2016

O B W I E S Z C Z E N I E


Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23, z późn. zm.) oraz  art. 53 ust. 1 ustawy z dnia  27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778, z późn. zm.), w związku z wnioskiem Pana Tomasza Butwickiego działającego w imieniu Gminy Domaniów, złożonym w dniu 12 grudnia 2016 roku,

zawiadamiam

o wszczęciu w dniu 12 grudnia 2016 roku postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego obejmującej przebudowę mostu na przepustu w ciągu dojazdu do gminnych terenów rekreacyjnych w Swojkowie, na częściach działek nr 256, 86, 237/2 położonych w obrębie ewidencyjnym 0020_Swojków w gminie Domaniów.

 

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym: „o wszczęciu postępowania
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.”

W myśl art. 28  ustawy Kodeks  postępowania administracyjnego, stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.

 

Jednocześnie celem realizacji obowiązku, o którym mowa w art. 106 § 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam,  że – na podstawie art. 106  § 1 tejże ustawy, w związku z art. 53 ust. 4 pkt 2, art. 53 ust. 4 pkt 9, art. 53 ust. 4 pkt 11  i art. 53 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 marca 2010 r. o zmianie ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2010 r., Nr 75, poz. 474) – w dniu 22 grudnia  2016 roku wystąpiono o uzgodnienie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla w/w przedsięwzięcia do następujących organów:

1) Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą przy ul. Władysława Łokietka 11 we Wrocławiu – jako właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków – w odniesieniu do obszarów i obiektów objętych formami ochrony zabytków,

2) Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie z siedzibą pl. Zamkowy 18 w Oławie – jako właściwego zarządcy drogi przyległej – w odniesieniu do obszarów przyległych do pasa drogowego,

3) Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu z siedzibą ul. Norwida 34 we Wrocławiu – jako  właściwego dyrektora regionalnego zarządu gospodarki wodnej – w odniesieniu do przedsięwzięć wymagających uzyskania pozwolenia wodnoprawnego, do wydania którego organem właściwym jest marszałek województwa, zgodnie z art. 140 ust. 2 pkt 5c i z art. 122 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2015.r., poz. 469, z późn. zm.).

 

Zgodnie z art. 53 ust. 5 w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uzgodnień dokonuje się w trybie art. 106 Kodeksu postępowania administracyjnego, z tym że zażalenie przysługuje wyłącznie inwestorowi. W przypadku nie zajęcia stanowiska przez organ uzgadniający w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie – uzgodnienie uważa się za dokonane.

 

Jednocześnie na podstawie z art. 9 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że po otrzymaniu stosownych uzgodnień lub niezajęciu stanowiska przez wyżej wymienione organy w ustawowym terminie, zostanie wydana stosowna decyzja w niniejszej sprawie.

 

Na podstawie art. 10 ww. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego informuję o uprawnieniach przysługujących wszystkim stronom postępowania do czynnego udziału w każdym stadium tego postępowania przez możliwość przeglądania akt sprawy, w tym zapoznania się z w/w projektem decyzji, oraz wypowiadania się co do zebranych dowodów
i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Z uprawnień można skorzystać w Urzędzie Gminy Domaniów pod adresem Domaniów 56, 55-216 Domaniów [w godzinach urzędowania tj. pn.,wt.,czw. 700 – 1515  , śr.  800 – 1615,pt. 700 – 1400 , pokój nr 3 (parter)].

 

Z up. WÓJTA

mgr inż. Krzysztof Witkowski

inspektor ds. planowania przestrzennego

______________________________

Sprawę prowadzi:

mgr inż. Krzysztof Witkowski,

inspektor ds. planowania przestrzennego

tel. 71 / 382-81-23

e-mail: k.witkowski@gminadomaniow.pl 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22.12.2016
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Witkowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 grudnia 2016 13:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Witkowski
Ilość wyświetleń: 682
22 grudnia 2016 13:43 (Krzysztof Witkowski) - Opublikowanie dokumentu.
22 grudnia 2016 13:42 (Krzysztof Witkowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
22 grudnia 2016 13:42 (Krzysztof Witkowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::