Domaniów, dnia 17 czerwca 2016 r.
RIR.6733.11.2016
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778), w związku z wnioskiem Pana Tomasza Butwickiego działającego w imieniu Gminy Domaniów, złożonym w dniu 1 czerwca 2016 roku,
zawiadamiam
o wszczęciu, w dniu 1 czerwca 2016 roku, postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego obejmującej rozbudowę i przebudowę budynku świetlicy wiejskiej wraz z budową szczelnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości płynne, planowanej do realizacji na działce nr 133/7 położonej w obrębie ewidencyjnym 0007_Goszczyna w gminie Domaniów.
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym: „o wszczęciu postępowania
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.”
W myśl art. 28 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Jednocześnie celem realizacji obowiązku, o którym mowa w art. 106 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 23) zawiadamiam, że – na podstawie art. 106 § 2 tejże ustawy, w związku z art. 53 ust. 4 pkt 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – w dniu 17 czerwca 2016 roku wystąpiono o uzgodnienie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla w/w przedsięwzięcia do następujących organów:
1) Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą przy ul. Władysława Łokietka 11 we Wrocławiu – jako właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków,
2) Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie z siedzibą pl. Zamkowy 18 w Oławie – jako właściwego zarządcy drogi przyległej.
Zgodnie z art. 53 ust. 5 w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uzgodnień dokonuje się w trybie art. 106 Kodeksu postępowania administracyjnego, z tym że zażalenie przysługuje wyłącznie inwestorowi. W przypadku nie zajęcia stanowiska przez organ uzgadniający w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie – uzgodnienie uważa się za dokonane.
Na podstawie art. 10 ww. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego informuję o uprawnieniach przysługujących wszystkim stronom postępowania do czynnego udziału w każdym stadium tego postępowania przez możliwość przeglądania akt sprawy, w tym zapoznania się z w/w projektem decyzji, oraz wypowiadania się co do zebranych dowodów
i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Z aktami sprawy strony postępowania mogą zapoznać się w Urzędzie Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów, w godzinach urzędowania tj. pn.,wt.,czw. 7.00 – 15.15, śr. 8.00 – 16.15, pt. 7.00 – 14.00, [pokój nr 3 (parter)].
Z up. WÓJTA
mgr inż. Krzysztof Witkowski
inspektor ds. planowania przestrzennego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Domaniów