Domaniów, dnia 25 lutego 2016 r.
RIR.6733.5.2016
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art 10, art. 49, art. 61 § 4 i art. 106 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 199, z późn. z),
zawiadamiam,
że w związku z pismem z dnia 25 lutego 2016r. złożonym przez Pana Tomasza Ciecierskiego pełnomocnika Gminy Domaniów z siedzibą Domaniów 56, 55-216 Domaniów, zmianie (rozszerzeniu) uległ przedmiot (zakres) postepowania w sprawie o sygn. RIR.6733.5.2016 wobec czego obecnie niniejsza sprawa dotyczy ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego obejmującej przebudowę części drogi gminnej nr 111595D od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1590D do końca miejscowości Radoszkowice, na działce nr 161 w obrębie ewidencyjnym Kończyce oraz na części działki nr 99 w obrębie ewidencyjnym Radoszkowice, w gminie Domaniów.
Wobec powyższego zmianie uległ projekt decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
W dniu 25 lutego 2016r. wystąpiono o uzgodnienie przedmiotowej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, przed jej wydaniem, do następujących organów:
1) Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą przy ul. Władysława Łokietka 11 we Wrocławiu – jako właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków,
2) Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie – jako właściwego zarządcy drogi przyległej.
Zgodnie z art. 53 ust. 5 w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uzgodnień dokonuje się w trybie art. 106 Kodeksu postępowania administracyjnego, z tym że zażalenie przysługuje wyłącznie inwestorowi. W przypadku nie zajęcia stanowiska przez organ uzgadniający w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie – uzgodnienie uważa się za dokonane.
Na podstawie art. 10 ww. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego informuję o uprawnieniach przysługujących wszystkim stronom postępowania do czynnego udziału w każdym stadium tego postępowania przez możliwość przeglądania akt sprawy, w tym zapoznania się z w/w projektem decyzji, oraz wypowiadania się co do zebranych dowodów
i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Z aktami sprawy strony postępowania mogą zapoznać się w Urzędzie Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów, w godzinach urzędowania tj. pn.,wt.,czw. 7.00 – 15.15, śr. 8.00 – 16.15, pt. 7.00 – 14.00, [pokój nr 3 (parter)].
Z up. WÓJTA
mgr inż. Krzysztof Witkowski,
inspektor ds. planowania przestrzennego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Domaniów