Domaniów, dnia 12 lutego 2016 r.
RIR.6733.6.2016
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 199, z późn. z), w związku ze złożonym w dniu 3 lutego 2016r. wnioskiem Gminy Domaniów z siedzibą Domaniów 56, 55-216 Domaniów, działającej przez pełnomocnika Pana Tomasza Ciecierskiego,
zawiadamiam
o wszczęciu, w dniu 3 lutego 2016 roku, postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego obejmującej przebudowę części drogi gminnej nr 111593D od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1591D do końca miejscowości Radłowice, na działce nr 147 w obrębie ewidencyjnym Piskorzówek oraz na działkach nr 101 i 102 w obrębie ewidencyjnym Radłowice, w gminie Domaniów.
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym: „o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.”
W myśl art. 28 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Jednocześnie celem realizacji obowiązku, o którym mowa w art. 106 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 23) zawiadamiam, że – na podstawie art. 106 § 2 tejże ustawy, w związku z art. 53 ust. 4 pkt 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – w dniu 12 lutego 2016r. wystąpiono o uzgodnienie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla w/w przedsięwzięcia do następujących organów:
1) Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą przy ul. Władysława Łokietka 11 we Wrocławiu – jako właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków,
2) Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie – jako właściwego zarządcy drogi przyległej.
Zgodnie z art. 53 ust. 5 w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uzgodnień dokonuje się w trybie art. 106 Kodeksu postępowania administracyjnego, z tym że zażalenie przysługuje wyłącznie inwestorowi. W przypadku nie zajęcia stanowiska przez organ uzgadniający w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie – uzgodnienie uważa się za dokonane.
Na podstawie art. 10 ww. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego informuję o uprawnieniach przysługujących wszystkim stronom postępowania do czynnego udziału w każdym stadium tego postępowania przez możliwość przeglądania akt sprawy, w tym zapoznania się z w/w projektem decyzji, oraz wypowiadania się co do zebranych dowodów
i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Z aktami sprawy strony postępowania mogą zapoznać się w Urzędzie Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów, w godzinach urzędowania tj. pn.,wt.,czw. 7.00 – 15.15, śr. 8.00 – 16.15, pt. 7.00 – 14.00, [pokój nr 3 (parter)].
Z up. WÓJTA
mgr inż. Krzysztof Witkowski
inspektor ds. planowania przestrzennego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Domaniów