Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia.
2. Dowód dokonania opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia.
3. Upoważnienie do wystąpienia i odbioru zaświadczenia w imieniu podmiotu,który wnioskuje o wydanie zaświadczenia.
Opłaty: 17zł od każdego egzemplarza zaświadczenia.
Zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać przelewem, przekazem pocztowym na rachunek bankowy Urzędu Gminy Domaniów (nr rachunku: 12 1020 4027 0000 1502 2049 5390) lub bezpośrednio w kasie Urzędu.
Miejsce złożenia i odbioru: Urząd Gminy Domaniów - pokój nr 5.
Osoba odpowiedzialna: podinspektor ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych.
Termin odpowiedzi: do 7 dni od dnia złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy: Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia lub odmowie wydania zaświadczenia o żądanej treści, za pośrenictwem organu,który wydał postanowienie.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. Orynacja podatkowa (Dz. U. z 2015r. poz. 613).
2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015r. poz. 783).
3. Roporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe ( Dz. U. z 2011r. nr 293, poz. 1726).
Zwalnia się z opłaty skarbowej:
Nie podlega opłacie skarbowej:
Załączniki do pobrania:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Domaniów