OR.2710.21.2013
Domaniów, dnia 06.09.2013
Zapytanie ofertowe o wartości nie przekraczającej 14 tys. EUR
Wójt Gminy Domaniów na podstawie §6 regulaminu udzielania zamówień do kwoty 14 000 euro w Urzędzie Gminy w Domaniowie (zgodnie z zarządzeniem nr 384/10 Wójta Gminy Domaniów z dnia 24 maja 2010r.) prosi o złożenie oferty cenowej na: dostawę groszku energetycznego typ 31 lub 31.1 w ilości około 25 ton do Urzędu Gminy w Domaniowie oraz na dostawę groszku energetycznego typ 31 lub 31.1 w ilości około 10 ton do Remizy Strażackiej w Domaniowie zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez Zamawiającego, przy użyciu własnego środka transportu Wykonawcy.
Podane ilości stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w sezonie grzewczym 2013/2014.
Wymagane parametry groszku energetycznego (Urząd Gminy i Remiza OSP):
- niska zawartość popiołu - max 10%
- niska zawartości siarki - max 1%
- niska zawartość zanieczyszczeń mechanicznych
- kaloryczność powyżej 25 MJ/kg
- granulacja od 5 do 25 mm
- temperatura mięknienia – powyżej 1150ºC
3. W przypadku podwyżki lub obniżki cen przez Kompanie Węglowe S.A. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny odpowiednio do jej wzrostu lub spadku (w w/w przypadku należy dołączyć dokumenty potwierdzające zaistnienie omawianych okoliczności).
4. Rozliczenie następować będzie po wykonaniu dostawy i wystawieniu faktury potwierdzonej przez pracownika Urzędu.
5. Wykonawca wraz z ofertą składa certyfikat jakości opału wystawiony przez kopalnię, z której jest dostarczany lub dokument ten może pochodzić (być przekazany) od dystrybutora, składnicy opału lub od innego podmiotu prawnego czy osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą surowców będących przedmiotem zamówienia.
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
a) Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez uprzednio uzyskanej zgody Zamawiającego.
b) Zakres zadań, spraw i terminy określać będą ustanowione w postanowieniach umowy osoby. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
c) Do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Oferty (na wypełnionym formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1) wraz z zaparafowanym projektem umowy (stanowiącym załącznik nr 2) prosimy przesłać pocztą lub faxem pod numer 71 3017870 lub e’mailem: sekretariat@gminadomaniow.pl lub dostarczyć osobiście do Urzędu Gminy w Domaniowie, Domaniów 56, 55-216 Domaniów (sekretariat) do dnia: 20.09.2013r.
Osoby do kontaktu:
Bogusław Bagiński
Telefon: 71 301 77 35 lub 71 301 77 26
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Domaniów