22.11.2012r. - w załączeniu Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
14.11.2012r. - dodano w formie załacznika pytania i odpwiedzi dotyczące SIWZ.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(zwana dalej „specyfikacją” lub „SIWZ”)
dla postępowania pn:
„dostawa peletu w sezonie grzewczym 2012/2013”
Informacje o zamawiającym
Nazwa Zamawiającego
Wiodącego: Gmina Domaniów.
REGON: 931934851
NIP: 912 17 16 512
Miejscowość: Domaniów
Adres: Domaniów 56; 55 – 216 Domaniów
Strona internetowa (BIP): ug_domaniow.bipgmina.pl
Adres e-mail: sekretariat@gminadomaniow.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 715 – 1515. Środa 800 - 1600
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie publiczne udzielane jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2010 Nr 113, poz. 759), zwaną dalej „ustawą”, w trybie przetargu nieograniczonego.
Rodzaj zamówienia: dostawa
Wartość szacunkowa zamówienia: o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00-4
Specyfikację zatwierdził w dniu 08.11.2012r.
Wójt Gminy Domaniów
/-/ Dorota Swadek-Schneider
(Podpis kierownika zamawiającego)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Domaniów