Komunikaty

OBOWIĄZEK WPISU DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ - ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH

KOMUNIKAT WÓJTA GMINY DOMANIÓW

 

PRZEDSIĘBIORCY PROWADZĄCY DZIAŁALNOŚC W ZAKRESIE ODBIERANIA

ODPADÓW KOMUNALNYCH

OBOWIĄZEK WPISU DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ

 

                 Zgodnie z ustawą z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i

porządku w gminie oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 152, poz. 897) – przedsiębiorcy

odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Domaniów są

obowiązani do uzyskania wpisu do „Rejestru działalności regulowanej” prowadzonego przez

Wójta Gminy Domaniów.

 

                Wpisu do powyższego rejestru dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy.

Wniosek ten powinien zawierać:

- nazwę przedsiębiorcy, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,

- numer identyfikacji podatkowej (NIP),

- numer REGON,

- określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.

 

   Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości

50,00 zł (Uwaga - opłata ta nie dotyczy przedsiębiorców, którzy w dniu wejścia w życie ustawy /1 stycznia 2012 r./ posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych) oraz

oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie

odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o następującej treści:

Oświadczam, że:

1) dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne z prawdą;

2) znane mi są i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów

komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia 13 września 1996 r.

o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236 z 2005 r., poz. 2008 z późn. zm.)”.

Powyższe oświadczenie powinno zawierać także:

1) nazwę przedsiębiorcy, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;

2) oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;

3) podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy

ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.

Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze, który Wójt Gminy Domaniów utworzy z dniem 1 stycznia 2012 r.

 

UWAGA!

Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, którzy w dniu

wejścia w życie przedmiotowej ustawy posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów

komunalnych od właścicieli nieruchomości mogą wykonywać działalność w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych bez wpisu do rejestru działalności regulowanej, w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie powyższej ustawy, czyli do dnia 31 grudnia 2012 roku.

 

                                                                                                         Wójt Gminy Domaniów

                                                                                                         Dorota  Swadek-Schneider

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 grudnia 2011 15:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Siewicki
Ilość wyświetleń: 1077
30 grudnia 2011 15:05 (Marcin Siewicki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1odpady.doc] do dokumentu.
30 grudnia 2011 15:04 (Marcin Siewicki) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::