Aktualności

Zapytanie ofertowe: „wykonanie prac naprawczych – wymiana części istniejącego cieku z korytek betonowych na korytka typu najazdowego, w ramach prowadzonej inwestycji pn: „Wykonanie chodników oraz budowa kanalizacji burzowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Pełczyce.”

 

załączniki w formie edytowalnej dostaną załączone w dniu 07.11.2012r. 

 

Domaniów, dnia 06.11.2012r.

 

BGK.341.8.2010

 

ZAPYTANIE

Wójt Gminy Domaniów, zgodnie z regulaminem udzielania zamówień do kwoty 14 000 euro
w Urzędzie Gminy Domaniów (zgodnie z zarządzeniem nr 384/10 Wójta gminy Domaniów z dnia 24 maja 2010r).

prosi o złożenie oferty cenowej na zadanie:

„wykonanie prac naprawczych – wymiana części istniejącego cieku z korytek betonowych na korytka typu najazdowego, w ramach prowadzonej inwestycji pn: „Wykonanie chodników oraz budowa kanalizacji burzowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Pełczyce.”

 

 

  1. I.          Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie istniejących korytek betonowych na korytka typu najazdowego.

Szczegółowy opis przedmiotowego zamówienia:

-         wymiana korytek na wysokości zjazdu, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.,

-         odcinek korytek, przewidziany do wymiany: 12,5 mb

-         korytka zostaną wpięte bezpośrednio do istniejącego wpustu drogowego,

-         dokonanie zajęcia pasa drogowego, jako prace naprawcze, a w razie konieczności sporządzenie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia prac.

-         w załączeniu przedmiar pomocniczy (załącznik nr 5) – dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych do rozwiązań przedstawionych w przedmiarze, pod warunkiem zachowania parametrów niezgorszych niż przyjęte rozwiązania.

-         zjazd związany jest z punktem obsługi rolnictwa, zatem odbywa się na nim transport samochodów ciężarowych. Należy odpowiednio dobrać typ i nośność odwodnienia liniowego.

 

 

  1. II.          Warunki udziału w postępowaniu:

 

  1. Złożenie wraz z ofertą oświadczenia, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania przedmiotu umowy. Oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytowania.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert); w przypadku złożenia kserokopii dokumentów, osoba podpisująca ofertę zobowiązana jest potwierdzić je za zgodność z oryginałem.
  3. złożenie wraz z ofertą zaakceptowanego projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
  4. złożenie wraz z ofertą kosztorysu oferowego.

 

  1. III.          Wymagany termin wykonania zamówienia:

 

  1. termin wykonania prac w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy
  2. IV.          Kryterium wyboru – najniższa cena

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:

Cena – waga 100 %, (jako cenę należy rozumieć wynagrodzenie brutto wykonawcy za całość zamówienia w całym okresie umowy).

 

Sposób oceny ofert:

                                               cena łączna najkorzystniejszej oferty

C(cena oferty) =    ---------------------------------------------------------- x 100 pkt

                                                          cena łączna oferty badanej

 

Wybrana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów spośród złożonych ofert.    

 

  1. V.          Sposób, miejsce i termin złożenia oferty:

 

  1. Oferty można składać:

-         osobiście lub pocztą na adres: Gmina Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów, mailowo na adres: sekretariat@gminadomaniow.pl, w formie zeskanowanych dokumentów zapisanych w formacie PDF, lub faksem na numer: 71-301-78-70  z dopiskiem „zapytanie ofertowe - wykonanie prac naprawczych – wymiana części istniejącego cieku z korytek betonowych na korytka typu najazdowego”

 

  1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania.

 

  1. Oferty należy złożyć do dnia: 12.11.2012r. do godz. 12:00. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie zostaną wzięte pod uwagę.

 

  1. VI.          Pozostałe informacje:

 

  1. W sprawach związanych z zapytaniem cenowym dopuszcza się porozumiewanie drogą:

-         pisemną,

-         telefoniczną (71-301-77-35, faksem (71-301-78-83), mailowo: m.siewicki@gminadomaniow.pl

-          W przypadku korzystania z innych niż pisemna form porozumiewania, strony mogą żądać potwierdzenia otrzymania informacji bądź dokumentu,

  1. Osoba wyznaczona do kontaktu: Marcin Siewicki,
  2. Niniejsze zapytanie wraz z załącznikami znajduje się na stronie Urzędu Gminy Domaniów: http://ug_domaniow.bipgmina.pl w zakładce ogłoszenia => aktualności.
  3. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani, poprzez umieszczenie informacji na stronie BIP Gminy Domaniów i Urzędowej tablicy ogłoszeń.

 

Załączniki:

  1. załącznik graficzny,
  2. Wzór oświadczenia,
  3. projekt umowy,
  4. formularz ofertowy.
  5. przedmiar

  

Wójt Gminy Domaniów

/-/ Dorota Swadek-Schneider

Załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 listopada 2012 15:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Siewicki
Ilość wyświetleń: 1517
07 listopada 2012 08:37 (Marcin Siewicki) - Dodanie załącznika [bgk34182010_korytka__zapytanie.doc] do dokumentu.
06 listopada 2012 16:56 (Marcin Siewicki) - Zmiana danych dokumentu.
06 listopada 2012 16:54 (Marcin Siewicki) - Usunięcie załącznika [zapyt_ofertowe_+_zalaczniki_bgk34182010.pdf] z dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::Witamy w Gminie Domaniów::